ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ; ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ



Έφτιαξες την επαγγελματική σου ιστοσελίδα και οι πωλήσεις δεν διαδέχονται η μία την άλλη όπως θα περίμενες; Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας είναι ελάχιστη και οι πωλήσεις ακόμη λιγότερες;


Μην προβληματίζεσαι. Όλα τα παραπάνω είναι λογικό να συμβαίνουν. Δεν σημαίνει ότι επειδή δημιούργησες την επαγγελματική ιστοσελίδα που ονειρευόσουν οι χρήστες θα κάνουν ουρά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.


Η δημιουργία ιστοσελίδας αποτελεί απλά και μόνο το πρώτο βήμα για να παρουσιάσεις και να πουλήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Από κει και πέρα θα χρειαστεί να κοπιάσεις πολλαπλάσιες φορές για να φέρεις κόσμο στο σάιτ σου και αργότερα να του πουλήσεις όλα εκείνα που παρέχεις.


Παρακάτω θα δούμε για ποιο λόγο η δημιουργία επαγγελματικής ιστοσελίδας από μόνη της δεν αρκεί για να φέρει πωλήσεις αλλά και το πως θα ξεκινήσει το σάιτ να τραβάει κόσμο οδηγώντας τον σε κάποια ενέργεια(αγορά, σχόλια, κοινοποιήσεις, e-mail, newsletter κ.α.).


Έφτιαξα ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου αλλά δεν έχω πωλήσεις. Γιατί;


Μια καινούρια ιστοσελίδα είναι λογικό να χρειαστεί αρκετό χρόνο για να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της Google. Ιδίως όταν το περιεχόμενό της είναι στατικό παρουσιάζοντας καταλόγους από προϊόντα ή υπηρεσίες.


Η Google πρέπει με κάποιο τρόπο να αντιληφθεί ότι το σάιτ είναι ενεργό προσφέροντας στο κοινό απαντήσεις στις αναζητήσεις που κάνει. Όταν η ιστοσελίδα μας προβάλει μόνο προϊόντα, τότε ο χρόνος που θα πάρει στη Google για να μας εμφανίζει στις αναζητήσεις είναι ακόμη περισσότερος.


Ποια είναι τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνω μόλις δημιουργήσω την ιστοσελίδα μου;


To Νο1 στοιχείο που πρέπει να έχει κάθε επαγγελματική ιστοσελίδα είναι λογαριασμούς σε όσο το δυνατόν περισσότερα Social Media. Οι σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια ένδειξη κύρους.


Ακόμη, λειτουργούν ως διαφημιστικό μέσο προβολής προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να απαιτείται κάποιο αντίτιμο. Επίσης, αν χρησιμοποιηθούν, οι λογαριασμοί στα Social Media μπορούν να δημιουργήσουν μια ολόκληρη κοινότητα, στην οποία οι χρήστες να λαμβάνουν χρήσιμο περιεχόμενο για τα προϊόντα σας μέσω άρθρων, πόστερ ή βίντεο.



Τελευταίο θετικό την ύπαρξης λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα backlinks. Κάθε επαγγελματική ιστοσελίδα για να αναρριχηθεί στα πρώτα αποτελέσματα της Google χρειάζεται πολλά backlinks.


Τα backlinks είναι σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες ή Social Media που καταλήγουν στο σάιτ σας. Αυτό βοηθάει τη Google να διαπιστώσει αν άλλα σάιτ του διαδικτύου μιλούν για εσάς χρίζοντάς σας ως μία αξιόπιστη και χρήσιμη επαγγελματική ιστοσελίδα.


Έτσι, τα Social Media σας, βοηθούν στο να δημιουργήσετε τα πρώτα σας backlinks, τα οποία θα οδηγούν το κοινό από τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προς το σάιτ σας.


Δημιουργία Blog – Αρθρογραφία σε εβδομαδιαία βάση

Ένα στοιχείο από τα σημαντικότερα που μπορούν να προσφέρουν κύρος, επισκέψεις και πωλήσεις στο σάιτ σου είναι η δημιουργία blog και παραγωγής άρθρων στην ιστοσελίδα σου. Αν θες το κοινό σου να σε εμπιστευτεί για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών πρέπει πρώτα να του δείξεις ότι γνωρίζεις το αντικείμενο. Και ο τρόπος είναι η αρθρογραφία.


Μπορείς να αναπτύξεις χρήσιμα θέματα γύρω από τα προϊόντα σου τονίζοντας τους λόγους που είναι σημαντικά για τον καταναλωτή. Εστίασε στο πώς αυτά θα δώσουν λύσεις σε προβλήματα του κοινού ώστε να πείσεις τον επισκέπτη για τη χρησιμότητά τους.


Αφιέρωσε χρόνο σε ποιοτική αρθρογραφία δίνοντας αξία στον επισκέπτη και να είσαι σίγουρος ότι σε βάθος χρόνου θα αποζημιωθείς.


Βγες στην πρώτη σελίδα της Google και φέρε πελάτες στην ιστοσελίδα σου μέσω αρθρογραφίας


Ακόμη, ένας βασικότατος λόγος που επιβάλλεται κάθε ιστοσελίδα να έχει blog είναι το γεγονός πως βοηθάει πολύ στην κατάταξη της Google. Μπορεί το βασικό όνομα του σάιτ σου να μην είναι στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης, αλλά τα άρθρα σου που προσφέρουν λύσεις σ’ αυτόν που κάνει την αναζήτηση, να βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google.


Για παράδειγμα, το polidoros-tech.gr δεν εμφανίζεται(ακόμα) στις πρώτες σελίδες της Google για τη φράση κλειδί «Κατασκευή Ιστοσελίδων». Όταν όμως ψάξει κάποιος στο Google «τέλειο άρθρο» στην πρώτη σελίδα θα εμφανιστεί το κείμενό μας «Πως να γράψεις το τέλειο άρθρο – Οδηγίες βήμα-βήμα».


Και γιατί είναι σημαντικό να εμφανιστούμε στην πρώτη σελίδα; Δείτε την παρακάτω φωτογραφία και θα καταλάβετε.

Η θέση μας στην κατάταξη της Google παίζει καθοριστικό ρόλο στην επισκεψιμότητα και κατά συνέπεια στις πωλήσεις μας. Έχετε στο μυαλό σας ότι το 90% του κοινού, όταν κάνει μια αναζήτηση, επιλέγει κάποιο από τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας. Αυτό από μόνο του αποδεικνύει τη σημαντικότητα της ύπαρξης των δημοσιεύσεών μας στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

Την 1η θέση της Google επιλέγει το 34,2% του κοινού, τη 2η το 17,1 και την 3η το 11,4. Οι υπόλοιπες θέσεις μέχρι τη 10η που συμπληρώνουν την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων συγκεντρώνουν μαζί το ποσοστό του 15%.

Κάπως έτσι, λύνοντας ένα πρόβλημα στο κοινό, μπορείς να φέρεις νέο κόσμο στην ιστοσελίδα σου που μελλοντικά μπορεί να προχωρήσει σε αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου. Βασική προϋπόθεση είναι το περιεχόμενο του άρθρου να μην είναι copy-paste πληρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές που μπορείς να βρεις εδώ à ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΑΡΘΡΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ


Αναφορά της ιστοσελίδας μας σε άλλα σάιτ – Δημιουργία backlinks


Όπως είπαμε και παραπάνω τα backlinks είναι ένα από τα βασικότερα κριτήρια της Google για να μας κατατάξει στις λίστες αναζήτησής της. Όσα περισσότερα και ποιοτικότερα backlinks έχουμε, τόσο πιο αξιόπιστη φαίνεται η ιστοσελίδα μας στη Google. Και όταν λέμε ποιοτικότερα, εννοούμε backlinks από σάιτ που είναι αληθινά και όχι fake, είναι ενεργά και διατηρούν αξιοπρεπή επισκεψιμότητα.


Υπάρχουν δύο τρόποι για να δημιουργήσουμε backlinks. Είτε να τα αγοράσουμε από ιστοσελίδες που κάνουν όλη τη δουλειά για εμάς, είτε να συνεργαστούμε με άλλα σάιτ.


Η πρώτη επιλογή δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς εμείς το μόνο που κάνουμε είναι να πληρώσουμε την υπηρεσία και απλώς να περιμένουμε το αποτέλεσμα. Βέβαια, ελλοχεύουν και κίνδυνοι, καθώς πολλά από τα αγορασμένα backlinks είναι αμφιβόλου ποιότητας με κίνδυνο να μην τα λάβει υπ’ όψιν της η Google.



Η δεύτερη επιλογή και πιο αξιόπιστη είναι η συνεργασία με άλλες ιστοσελίδες. Μπορούμε, δηλαδή να επικοινωνήσουμε με σάιτ που εμείς κρίνουμε ότι έχουν κύρος και να τους προτείνουμε να ανεβάζουν ένα κομμάτι από τα άρθρα μας. Κάτω από το άρθρο θα τοποθετήσουν σύνδεσμο που θα τους οδηγεί σε ολόκληρο το άρθρο στη δική μας  ιστοσελίδα προσφέροντάς μας έτσι το πολυπόθητο backlink.


Άλλος τρόπος είναι η τοποθέτηση μπάνερ σε άλλες ιστοσελίδες, το οποίο θα έχει λινκ που θα οδηγεί στη δική μας ιστοσελίδα. Αυτοί οι τρόπο εντάσσονται στο μοντέλο της ανταποδοτικής διαφήμισης, η οποία δεν μας κοστίζει χρήματα, παρά μόνο χρόνο.


Search Engine Optimization(SEO) – Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης


Ένα ακόμη βασικό στοιχείο που πρέπει να έχει κάθε επαγγελματική ιστοσελίδα είναι το Search Engine Optimization. Για την ακρίβεια το SEO, αποτελεί κομμάτι της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας, ωστόσο πολλές εταιρίες περιορίζονται αποκλειστικά στο design και αγνοούν παντελώς τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.


Κάθε σάιτ δημιουργείται με σκοπό να βγει όσο πιο ψηλά γίνεται στις μηχανές αναζήτησης, οπότε το SEO, που αποτελεί το καλύτερο μέσο γι’ αυτό, είναι απαραίτητο κομμάτι της διαδικασίας κατασκευής μιας ιστοσελίδας. Είναι ο τρόπος δόμησης ενός σάιτ με λέξεις κλειδιά σε σελίδες, άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο κ.α. με στόχο το καλύτερο πλασάρισμα στην κατάταξη της Google.


Αυτό επιτυγχάνεται είτε από ειδικό επαγγελματία που διαθέτει η ίδια η επιχείρηση, είτε με αγορά υπηρεσίας από εταιρία εφαρμογής SEO σε επαγγελματικές ιστοσελίδες. Το σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο στάδιο απαιτεί οικονομική επιβάρυνση και δεν είναι δωρεάν, όπως τα παραπάνω.


Google Ads – Διαφήμιση επί πληρωμή στο Google


Τελευταίο στοιχείο για να δώσετε ένα επιπλέον «μπουστάρισμα» στη νέα σας ιστοσελίδα αυξάνοντας τις επισκέψεις και τις πωλήσεις σας από το πρώτο διάστημα λειτουργίας, το οποίο είναι και αυτό επί πληρωμή, είναι η διαφήμιση μέσω Google Ads. Όπως θα έχετε παρατηρήσει, σε κάθε αναζήτηση στη Google, στην κορυφή εμφανίζονται αποτελέσματα με την ένδειξη «Διαφήμιση».



Ο συγκεκριμένος τρόπος διαφήμισης είναι αρκετά ακριβός αλλά και δίκαιος, καθώς η επιχείρηση που «τρέχει» τη συγκεκριμένη καμπάνια πληρώνει ένα ποσό, ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί, για κάθε κλικ που γίνεται στη διαφήμιση. Προφανώς και υπάρχουν επαγγελματίες που κάνουν τη συγκεκριμένη δουλειά αποτελεσματικά αντί να το δοκιμάσει κάποιος από μόνος του στα «τυφλά» ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα.

0 Σχόλια