ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΑΡΘΡΟ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ


Ψάχνεις και εσύ τον σωστό τρόπο για να γράψεις το τέλειο άρθρο, το οποίο θα είναι χρήσιμο για τον επισκέπτη και παράλληλα φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης; Θες να βγει το άρθρο σου στην πρώτη σελίδα της Google χωρίς να πληρώσεις για διαφήμιση;

Αν ναι, τότε φρόντισε να ακολουθήσεις τις παρακάτω οδηγίες βήμα βήμα και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να έρθουν, με βασική προϋπόθεση πάντα την παραγωγή χρήσιμου περιεχομένου που δίνει αξία και λύνει προβλήματα στον επισκέπτη.

Δημιουργία ελκυστικού τίτλου


Αφού βρεις το θέμα που θα αναπτύξεις στο άρθρο σου, δημιούργησε έναν ελκυστικό τίτλο που θα τραβήξει τον επισκέπτη ώστε να κάνει κλικ. Προσπάθησε να είναι όσο πιο περιεκτικός και σαφής γίνεται.

Συγκέντρωση αξιόπιστων πηγών


Πραγματοποίησε εκτενή έρευνα για το θέμα που θα αναπτύξεις στο άρθρο σου χρησιμοποιώντας αξιόπιστες πηγές που θα προσδώσουν ποιότητα και κύρος στο κείμενό σου. Εστίασε σε αυτό το οποίο θέλει να διαβάσει ο αναγνώστης από εσένα λύνοντάς του το πρόβλημα που περιγράφει ο τίτλος του άρθρου σου.

Φτιάξε τον σκελετό του άρθρου σου


Πριν ακόμα ξεκινήσεις τη σύνταξη του άρθρου σου, δημιούργησε έναν σκελετό για το post σου, ο οποίος θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά του κειμένου σου.


Κατάγραψε τα βασικότερα σημεία στα οποία θα αναφερθείς στο κείμενό σου


Φρόντισε να καταγράψεις τα βασικά σημεία στα οποία θες να αναφερθείς εντός του άρθρου σου, ώστε κατά τη διάρκειας της σύνταξης να μην παραλείψεις εκ παραδρομής να τα εντάξεις στο κειμένου σου.

Καθήλωσε τον αναγνώστη από την πρώτη κιόλας παράγραφο


Ένα τέλειο άρθρο έχεις ως βασικό του χαρακτηριστικό τον καθηλωτικό του πρόλογο/πρώτη παράγραφο. Εκεί περιγράφει ένα πρόβλημα και υπόσχεται στον αναγνώστη ότι στην πορεία του κειμένου θα τον οδηγήσει στη λύση του.

Το τέλειο άρθρο πρέπει να ξεπερνά τις 800 λέξεις και να περιέχει το πολύ 3 προτάσεις σε κάθε παράγραφο


Είναι λογικό πως ένα εκτενές άρθρο δημιουργεί την εντύπωση στον αναγνώστη ότι ο συντάκτης γνωρίζει το αντικείμενο για το οποίο αρθρογραφεί. Παράλληλα, και η Google είναι φιλική προς τα μεγάλα κείμενα, ωστόσο για να ξεκουράζεται το μάτι, κάθε παράγραφος δεν πρέπει να ξεπερνά τις 3 προτάσεις.

Φρόντισε το περιεχόμενό σου να είναι διαχρονικό για το κοινό που στοχεύεις


Ένα από τα δυσκολότερα βήματα για το τέλειο άρθρο είναι το συγκεκριμένο. Πρέπει το κείμενό σου να είναι εκτενές και με έμφαση στη λεπτομέρεια ώστε και μετά από κάποια χρόνια να έχει να δώσει αξία στο target group σου.

7 ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ


Πρόσθεσε επικεφαλίδες στα σημαντικότερα σημεία του άρθρου σου


Εκτός από το γεγονός ότι ένα άρθρο με επικεφαλίδες και μεσότιτλους φαίνεται τακτοποιημένο και κατατοπίζει τον αναγνώστη, βοηθάει πολύ τη Google να εντοπίσει τα σημαντικότερα σημεία του κειμένου. Έτσι, όταν κάποιος πληκτρολογήσει τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά στην αναζήτηση της Google, τότε του εμφανίζει στα αποτελέσματα το άρθρο μας.

Πρόσθεσε το λιγότερο ένα εσωτερικό λινκ στο κείμενό σου


Ένα απαραίτητο στοιχείο που βοηθάει το άρθρο σου να σκαρφαλώσει στα πρώτα αποτελέσματα της Google είναι τα λινκ που τοποθετείς σε συγκεκριμένες λέξεις του κειμένου, τα οποία οδηγούν είτε σε σελίδα είτε σε άλλο άρθρο του σάιτ σου.

Στο τέλος ζήτα από τον αναγνώστη να αφήσει ένα σχόλιο, να κοινοποιήσει το άρθρο ή να γραφτεί στο newsletter


Είναι πολύ σημαντικό να αποκτήσεις αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Αυτό το πετυχαίνεις μετά από ένα κατατοπιστικό άρθρο, το οποίο ήταν χρήσιμο για τον αναγνώστη και του έλυσε κάποιο πρόβλημα. Γι΄ αυτό μη διστάσεις να του ζητήσεις να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια, όπως να σχολιάσει ή να κοινοποιήσει το κείμενό σου.

Βεβαιώσου ότι το περιεχόμενο του άρθρου σου είναι χρήσιμο και λύνει το πρόβλημα του αναγνώστη


Αφού ολοκληρώσεις το κείμενό σου και το ξαναδιαβάσεις, βεβαιώσου ότι πετυχαίνει τον στόχο του και λύνει το πρόβλημα του αναγνώστη, για το οποίο δεσμεύτηκες ότι θα βρεις λύση στην πρώτη παράγραφο.


Επίλεξε τα σωστά keywords για το SEO


Μην παραλείψεις να τσεκάρεις αν χρησιμοποίησες τα keywords που σε ενδιαφέρουν κατά τη διάρκεια του κειμένου. Ένα από τα βασικά σημεία ενός επιτυχημένου άρθρου είναι η στόχευση σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που αφορούν την επιχείρησή σου.

Ξαναδιάβασε το κείμενο και επαναδιατύπωσε τα σημεία του άρθρου που είναι δυσνόητα


Συμβαίνει πολλές φορές στη σύνταξη ενός κειμένου, όταν το διαβάζουμε για δεύτερη φορά, να εντοπίζουμε προτάσεις που δεν βγάζουν ξεκάθαρο νόημα. Εκεί ακριβώς πρέπει να επέμβουμε ώστε στο τέλους του άρθρου να μην αφήσουμε με απορίες τον αναγνώστη.

Διόρθωση ορθογραφικών και γραμματικών λαθών


Απαραίτητο βήμα για τη σύνταξη ενός ποιοτικού κειμένου είναι να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε τυχόν ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη που προέκυψαν από την επανάληψη της ανάγνωσης του κειμένου.

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ 300 ΕΥΡΩ


Γράψε μόνος σου το λινκ του άρθρου

Πολλές ιστοσελίδες, όταν δημοσιεύουμε κάποιο άρθρο χρησιμοποιούν ελληνικούς χαρακτήρες στο λινκ του, με αποτέλεσμα πολλές φορές να κόβεται. Έτσι, πηγαίνουμε στο πλαίσιο του λινκ του άρθρου και το δημιουργούμε χειροκίνητα με λατινικούς χαρακτήρες.

Ταγκ και κατηγορία άρθρου


Βασικό κομμάτι για το τέλειο άρθρο αποτελούν τα tags και η κατηγορία που εντάσσεται το κάθε άρθρο. Τόσο τα tags όσο και οι κατηγορίες αποτελούν κι αυτά λέξεις κλειδιά που βοηθούν στην κατάταξη του άρθρου και της ιστοσελίδας μας στη Google.

Προεπισκόπηση άρθρου – Δες αν εμφανίζεται όπως το έχεις σκεφτεί


Πριν πατήσεις το κουμπί της δημοσίευσης, βεβαιώσου μέσω της προεπισκόπησης ότι το άρθρο σου εμφανίζεται όπως ακριβώς το είχες φανταστεί. Τσέκαρε διαστάσεις φωτογραφιών, αποστάσεις μεταξύ παραγράφων και οτιδήποτε άλλο σου «χτυπήσει» άσχημα.

Κοινοποίηση στα Social Media


Μπορεί να φαίνεται αυτονόητο αλλά αξίζει να το επισημάνουμε. Κάθε άρθρο που δημιουργείται στην ιστοσελίδα μας επιβάλλεται να κοινοποιείται και σε όλους τους λογαριασμούς που διαθέτουμε στα Social Media. Η Google προωθεί άρθρα και ιστοσελίδες που εντοπίζονται σε διάφορες πλατφόρμες του διαδικτύου γεγονός που καθιστά επιβεβλημένη την ανάγκη για κοινοποίηση των άρθρων μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.




Αν το άρθρο σου φάνηκε χρήσιμο μοιράσου το
ή
ακολούθησέ μας στα Social Media:




0 Σχόλια